Thursday, January 6, 2011

Ucapan pertama








Salam dan selamat melayari blog ini...blog ini wujud sbg sebuah diary khas bg berkongsi ceritaku dgn semua org tentang pengalaman pertamaku bergelar ibu...
Perkenalkan..aku merupakan seorang pelajar di sebuah universiti di utara negara..dalam jurusan Kejuruteraan..aku berkahwin pd usia 19 tahun dgn suami yg berusia 28 tahun pd 6 jun 2009..

Kiranya, aku ni seorg ibu muda la..huhuhu..
aku disahkan mengandung pd april 2010..sebenarnya, kami tak plan pun utk menimang ank wktu tu..tapi kata org,rezeki jgn ditolak..kami terima rezeki yg allah beri dgn tangan terbuka dan penuh kesyukuran..

Alhamdulillah...
selepas 9 bulan mangandungkan anak sulungku dengan penuh sabar, akhirnya aku melahirkan putera sulungku yang sangat comel...

~ADAM HARITH~


No comments: